boitenluhrs incasso gerechtsdeuwaarders transparant

Veel gestelde vragen

De vordering is voldaan, wanneer ontvang ik mijn geld?

Fijn, uw vordering is door ons geïncasseerd! Wij begrijpen dat u snel over uw geld wilt beschikken en wij zullen ervoor zorgen dat wij snel, maar zorgvuldig voor afwikkeling van uw dossier zullen zorgdragen. Ons streven is om dit uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de laatste betaling in orde te maken.

Wat is de actuele stand van zaken?

U kunt 24 uur per dag inloggen op uw persoonlijke pagina www.boitenluhrs.nl/login om de actuele stand van zaken terug te vinden. Mocht u desondanks toch nog vragen hebben dan kunt u direct vanuit uw inlogomgeving een vraag mailen of u belt met ons kantoor via het telefoonnummer 088-999 36 66.

Hoe kan ik inloggen op mijn persoonlijke pagina?

Bij de opdrachtbevestiging die u heeft ontvangen is een code vermeldt. Deze code heeft u nodig om een account aan te kunnen maken. Heeft u nog geen code of bent u deze code kwijt mailt u dan naar sales@boitenluhrs.nl. Geef in de mail het volgende aan:

  • Bedrijfsnaam
  • Mailadres
  • Contactpersoon

In verband met de privacy wet- en regelgeving hebben wij deze gegevens nodig om een en ander te kunnen controleren.

Hoe kan ik contact opnemen met BoitenLuhrs?

U kunt op verschillende manieren met ons kantoor contact opnemen:

Ik wil een zaak uit handen geven aan BoitenLuhrs.

Wij stellen het op prijs dat u voor ons kantoor heeft gekozen om voor u uw openstaande vordering te incasseren. Het uit handen geven van een incasso proberen wij zo eenvoudig mogelijk voor uw te houden. Ondanks dat ontkomen wij er niet aan dat u het een en ander moet voorbereiden om uw incasso in te dienen. U kunt uw incasso op de volgende manieren indienen:

Vermeld bij het uit handen geven in ieder geval de volgende gegevens:

  • Gegevens opdrachtgever en eisende partij
  • Gegevens van de gedaagde partij
  • Specificatie van de vordering
  • Onderbouwing van de vordering, bijvoorbeeld kopie facturen, aanmaningen, (huur)overeenkomst etc.
Ik ben klant bij BoitenLuhrs en krijg nu een BoitenLuhrs incassobrief. Hoe kan dat?

Doordat BoitenLuhrs branchebreed werkt betekent dit dat wij vanuit verschillende afdelingen werken. Deze afdelingen houden wij gescheiden zodat wij onze klanten een onpartijdige afhandeling kunnen garanderen.

Is BoitenLuhrs onafhankelijk bij een incasso geschil?

Uiteraard heeft iedere schuldeiser recht op zijn geld, maar gerechtsdeurwaarders dienen daarin onafhankelijk te werken. Deurwaarders zijn immers én zelfstandig ondernemer én openbaar ambtenaar. Vanuit het bekleden van het ambt, dienen zij o.a. onpartijdig en onafhankelijk te zijn. De deurwaarder zal dus ook de debiteur de weg wijzen wanneer deze daarom vraagt.

Klant worden?
Vertrouwt u op onze daadkracht en professionaliteit? Klik hieronder om klant te worden.
Ruim 93% succesvolle incasso's
Rechtvaardigheid staat hoog in het vaandel
24/7 online overzicht
Wij scoren een 8+
Account aanmaken
Ik krijg graag advies

Samen aan de slag

Als eerste en meest vriendelijke stap, kunt u stickers bij ons bestellen met ons logo. Deze stickers kunt u gebruiken op de aanmaningen die u naar uw debiteur verstuurt.
Volg ons op
Over BoitenLuhrs
Als incasso- en gerechtsdeurwaarderskantoor - gevestigd in Den Haag & Amsterdam - innen wij al meer dan veertig jaar zeer succesvol vorderingen voor grote en kleine organisaties. En om u te beschermen tegen onnodige risico’s helpen wij u ook graag om uw debiteurenbeheer en credit management activiteiten te optimaliseren.
userusers linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram