Fijn, uw vordering is door ons geïncasseerd! Wij begrijpen dat u snel over uw geld wilt beschikken en wij zullen ervoor zorgen dat wij snel, maar zorgvuldig voor afwikkeling van uw dossier zullen zorgdragen. Ons streven is om dit uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de laatste betaling in orde te maken.
U kunt 24 uur per dag inloggen op uw persoonlijke pagina om de actuele stand van zaken terug te vinden. Mocht u desondanks toch nog vragen hebben dan kunt u direct vanuit uw inlogomgeving een vraag mailen of u belt met ons kantoor via het telefoonnummer 088-999 36 66.
Heeft u al een account dan kunt u hier inloggen.
Heeft u nog geen online account, maar heeft u wel al een opdrachtbevestiging gehad? Dan staat op die bevestiging een code vermeldt. Deze code heeft u nodig om hier een account aan te kunnen maken. Let op! Kies bij type registratie voor “bestaande klant”.
Je kunt via deze link zich registeren als u nog geen klant bent bij ons
U kunt op verschillende manieren met ons kantoor contact opnemen:
Wij stellen het op prijs dat u voor ons kantoor heeft gekozen om voor u uw openstaande vordering te incasseren. Het uit handen geven van een incasso proberen wij zo eenvoudig mogelijk voor uw te houden. Ondanks dat ontkomen wij er niet aan dat u het een en ander moet voorbereiden om uw incasso in te dienen. U kunt uw incasso op de volgende manieren indienen:
Vermeld bij het uit handen geven in ieder geval de volgende gegevens:
Doordat BoitenLuhrs branchebreed werkt betekent dit dat wij vanuit verschillende afdelingen werken. Deze afdelingen houden wij gescheiden zodat wij onze klanten een onpartijdige afhandeling kunnen garanderen.
Uiteraard heeft iedere schuldeiser recht op zijn geld, maar gerechtsdeurwaarders dienen daarin onafhankelijk te werken. Deurwaarders zijn immers én zelfstandig ondernemer én openbaar ambtenaar. Vanuit het bekleden van het ambt, dienen zij o.a. onpartijdig en onafhankelijk te zijn. De deurwaarder zal dus ook de debiteur de weg wijzen wanneer deze daarom vraagt.